Ammattiosaston jäsenilta 18.5 klo 17 TEAMS-verkossa

15.5.2020

Hei Tehyläinen

Ammattiosastosi järjestää jäsenillan maanantaina 18.5 2020 klo 17:00 Nyt Korona ohjeiden mukaisesti jäseniltaa emme voi kasvotusten pitää, joten tapaamme TEAMS – verkossa, jossa nyt kokouksia on paljon pidetty ja se on osoittautunut toimivaksi alustaksi.

Illan aikana kuulemme ajankohtaisia asioita ammattiosastolta, luottamusmiehet kertovat kuulumisia, työsuojelu myös paikalla kertomassa asiaa heidän tontilta. Tehyn neuvottelu tilanteesta kuullaan Tehyn hallituksen jäseneltä Kati Jetsultauusimmat kuulumiset, sekä mukana myös Tehyn järjestöasiantuntija Marko Pitkänen vastaamassa kysymyksiin. Lisäksi mukana ammattiosaston hallituksen jäseniä ja teitä aktiiveja.

Tilaisuuteen pääset liittymässä oheisen linkin kautta, klikkaamalla linkkiä. Kirjaudu kokoukseen etunimellä ja sukunimen ekakirjain riittää.

Join Microsoft Teams Meeting

Kun saat Teamsin auki, poista kamera ja mikrofooni käytöstä, näin saamme häiriöäänet ja kuvan laadun paremmaksi. Kokouksesta poistuessa ja sen päättyessä poistutaan punaisen luurin kautta.

Tapaamisiin maanantaina 18.5 2020 klo 17:00 ,linja on auki jo 16:45 yhteyden luomiseksi.

Terveisin ammattiosaston hallitus